مهر… آبان… وای از آذر!
چهجوری بگذرونیم امسالو؟
ما را در سایت هورمون و ذهن... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت: 0:08
چه چیزی بیش از لبخند و شادی کسانی که دوستشون داریم آرامش بخشه؟
چه چیزی بیش از لبخند کسی که دوستش داریم ما رو به وجد میاره؟
چه چیزی بیش از لبخند کسانی که دوستشون داریم تحمل روزای سخت رو اسون میکنه؟
یه اخم یا لبخند از جانب کسانی که دوستشون داریم حس و حال روزها و هفته ها و ماه های ما رو عوض میکنه....
ما را در سایت هورمون و ذهن... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت: 0:08